Frida & Riley

2009-04-30
07:50:49

Godmorgon!



Nu är det morgon! O yes! Klockan är 07.43 och jag är färdigklädd, på ett ungefär iaf. Vet ju inte riktigt hur vädret blir idag och vi ska iväg till Uppsala på forsränningen! Min bror ska vara med, dom har byggt en båt liknande en hippiebil typ. Det hela ska bli väldigt intressant att se, minst sagt. ;)
Jag har med mig kameran så jag ska försöka att ta lite kort också så att ni kan få se. =)

Nellie löper ju nu, (hurra hurra!) så jag har fått låna en bur som jag kan låsa in en utav hundarna i, men så imorse hörde jag Nellie bli arg och då visade det sig att lilla (underbara söta.... *intala sig*) Bellman har rymt ur buren.. Är inte hundar FANTASTISKA djur så säg ? *djup suck*

Nåväl. Nu sitter jag här, relativt påklädd som jag är och väntar på att diskvattnet inte ska skålla mig så att jag kan ta itu med disken = kunna äta frukost.

Hoppas ni alla där hemma får en super trevlig valborg med allt vad det innebär!

Sofia, grattis till bilen. Din helg lär rocka hur som helst. ;-) Kör inte för fort hem bara så att Markus börjar skrika där i passagerarsätet. ;-) Hihi.

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: