Frida & Riley

2009-01-31
21:59:20

Lördag

Idag så när jag vaknade så tittade jag lite på film (Chronicles of Riddick) och åt min frukost.
Sen så städade jag lite (eller gjorde ett tappert försök iaf) och så gick jag och Amanda och fikade på drott. =)
Efteråt så gick vi hem och jag fixade lite med maten och sen så kom pappa och så åt vi alla citronlax med potatis och sås.

Jag älskar att vara med min familj, det är helt fantastiskt och dom gör mig så glada! <3

Känner mig jättefet och extremt svullen just nu. Det är skrämmande.
Tydligen är jag lite upptryckt från insidan just nu, för att jag har en liiiiiiiten "knöl" typ vid naveln som känns väldigt mjuk. Enligt mamma kan det vara tarmar och dylikt som blir upptryckta utav bebisen. För än så länge ligger han/hon under min navel.
sparkar och har sig som bara den. =)

Vill ju så gärna att någon ska känna på det som jag känner, men jag vågar inte be dom direkt att stoppa ner handen i mina byxor just eftersom den ligger så långt ner. =/

Här kommer bilder =)
Vecka 20+0


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: