Frida & Riley

2009-07-30
12:54:54

Godmorgon godmorgon..



.. hör fåglar sjunga glatt. Godmorgon, godmorgon till dig!!
Jag ska idag städa litegranna eftersom att vädret suger fett och jag  då kan stanna inne med gott samvete. Eller ja, det regnar ju inte, men det är inte fint heller. Tar väl ut hundarna en stund senare idag, så dom får springa av sig lite, men inte än. =P
Riley sover i babysittern, eller ja, sover är en överdrift, men hon ligger där och är tyst. =)

Grillnatten igår var väldigt trevligt. Var där med pappa och hela gänget. Träffade Amanda nu för första gången sen hon kom hem, det var trevligt.
Maten var skitgod och jag var tvungen att ta pappas mat iomed att han bar på Riley, men eftersom att jag var tvungen att köra vagnen så hade jag inte tillräckligt med händer för att bära två tallrikar, så jag la ner maten i vagnen och körde omkring. Folk reagerade på att jag skjutsade omkring en stek i vagnen =P Två tanter började skratta och frågade om det var det man använde en barnvagn till nuförtiden och dom tyckte jag var väldigt påhittig. =P Dom hade ALDRIG sett någon göra så förr =P hahaha.
Riley satt och spanade hela kvällen på folket och det var väldans trevligt.
Jag, Beba och pappa gick sen på kvällsshopping iomed att butikerna var öppna till 22.  Vi handlade lite på rean på B-young, eftersom det var halva reapriset. Jag hittade en tröja för 25 kr och ett par haremsshort för 70 kr som jag fick utav Beba <3

Sen gick jag hem och tittade på So You Think You Can Dance. <3 Det är en fantastisk show!
Bra musik hittar man där också. =)
Kolla!



Här är paret jag hejjar på! Philip Chbeeb + Jeanine. Fast jag hejjar mera på Philip, han är G R Y M !
Han är självlärd och har aldrig gått på någon dansskola. HEJA HEJA!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: