Frida & Riley

2009-05-30
12:39:31

Good lord.. (klag!)



Med tanke på dom kilon man gått upp sig på sistonde. Är det någon skillnad i ansiktet tycker ni ?
Lite mera hull eller ?

Inatt  var det PISSIGT som fan.. En riktigt jäkla usel natt ifall ni frågar mig.
Somnade i soffan i vanlig ordning, inge ovanligt där. Gick upp 2.30 för att det började ljusna ute, då gick jag och la mig i sängen.
Men när jag väl hamnade där så började jag att må riktigt jäkla illa. Kunde inte lägga mig åt någon sida eller ändra ställning. jag bara låg där på rygg.
Så medans jag låg där så tickade klockan vidare.. 2.30 blev 3.30... 4.30...5.30.. you get the picture.. Vid 6 så lyckades jag ta mig upp för att dricka ett glas vatten.. Traskade sedan lamt tillbaka till sängen och lyckades hamna på en sida och sova en stund.. tills 8.00.. då började jag må illa igen och hamnade på rygg.. Vilket inte är särskilt skönt heller iomed att det börjar bli lite tyngd där inne. 8.40 gav jag upp och gick ut med hundarna i en väldigt sakta takt. Usch och fy. Jag var (och är ) bra sliten nu. Ingen rolig natt överhuvudtaget.

Nu har jag bara lite vanlig ont på ett specifikt revben. Men det är som det brukar.
Nu ska jag gå och se vart mamma kan tänkas hålla hus.

Ha det så bra.
Kommentar:
2009-05-31 @ 10:24:03
#1: Annica

Skillnaden är att du är ännu vackrare nu! Nu strålar det om dig på ett annat vis:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: