Frida & Riley

2010-08-28
11:52:31

Dagis



Lilla Riley har ju börjat på dagis nu och det är ju fantastiskt kul ifall du frågar henne. Oj oj oj! Så mycket kompisar på ett och samma ställe.
Fröknarna ville gärna att jag skulle göra ett "familjepapper" att kunna sätta upp på dagis, och detta är resultatet :) Vad tycks ?
Johan fick en blixt rakt över sig dock, det var ju allt lite trist.. hehe.


Jag pallar inte att skriva om begravningen just nu dock. Får ta och göra det lite senare. Jag tog inga bilder heller för den delen. Jag är förkyld så jag vet inte vad, så jag orkar typ ingenting.
Garry den stackaren är ju också dålig så vi sitter och tycker synd om oss själva och varandra. Nu är iaf. han och har det kul hos sina vänner. Jäkla lyxputte.

Jag har lite bra nyheter dock!
JAG HAR BLIVIT BEKRÄFTAD AV CSN ATT FÅ STUDIELÅN!
Guuud så skönt! Nu kanske det inte är någon stor grej för vissa andra, men jag har varit på prövning då jag inte avslutade studierna där innan Riley föddes. Men nu har det blivit bekräftat och jag får det! :D WOHO!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: