Frida & Riley

2010-01-16
01:11:24

Beslutsångest

Jag har beslutångest över om jag ska skriva något här i bloggen eller inte.
Egentligen så har jag ingenting att skriva ner, samtidigt som det händer en hel del här hemma vad gällande Riley.
Så vad gör man då ? Skriver man ändå bara för att man måste eller skiter man i det ?

Okej, Riley kryper mera. Jag lägger henne på en filt vid TV'n och hux flux så har hon krypit hit till datorn och drar i sladdarna och vill trycka på den fina lysande knappen (start-knappen) på datorn.  Nellie är supernyfiken och tittar på när Riley beger sig. Jag tror helt klart att hon kommer att bli Rileys medbrottsling vad gällande framtida sattyg. =P
Riley fick sen sitta i gåstolen och då jäklar blev det fart i henne. Hon drog hitan och ditan och körde över Nellie ett antal gånger när hon försökte komma nära. Men men, så kan det gå.

Riley skriker mera, fast på ett glatt sätt. Hon skriker rätt ut, gärna åt saker som blinkar, lyser eller gör ljud. Hon skrattar hjärtligt när man låtsas tappa henne mot sig eller klappar henne på bröstkorgen. Det måste vara bland det roligaste som finns.
Hon badar ju även själv som ni har sett på film här i bloggen. Hon växer så fort.

Kex äts ofta och gärna här nu! Riley smaskar och Nellie dreglar. Nellie vill SÅ gärna ha dom där goda kexen som Riley håller i, men vi kör hårt på att inget får tas ur Rileys hand. Nellie är ju lite girig vad gällande mat och tar överdrivet stort. Men träning träning träning!



LIDL är för mig fantastiskt! Bodde nära det förr men inte nära nu. Där handlar man FETT billigt och maten är verkligen inte dålig.
När jag handlar på ICA i stan så får jag en kasse mat för 400 kr. Nu när jag handlade på LIDL så fick jag 2 stora pappkassar 2 plastkassar med mat för 384 kr. Klå det ni.
Jag älskar när min kyl, frys och skafferi är smockat med mat! <3


Tack och hej för oss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: