Frida & Riley

2010-10-05
20:35:43

Favorit: Hunter DPS



(Klickar ni på översta bilden så kommer ni dit)

Ja, jag skulle ju skriva ner dom bokmärken jag har :) Här är då en länk sparad för mitt intresse till WoW.
Jag har en hunter som jag spelar, och när jag blev 80 med henne så ville jag ta reda på hur jag skulle kunna få ut allra mest utav mitt spelande med henne. Vad för sorts spec och dylikt som kunde göra allra mest DPS (Damage Per Second).

Hon är just nu Survival specced for PVE (Player Versus Enviroment), detta innebär att när man spelar mot förprogrammerade "monster".
Hon är specced Marksman då för PVP (Player Versus Player), som innebär att du slåss mot andra spelare. Detta spec är bra då du får allra mest CC (Crowd Control - Olika sätt att kunna kontrollera din fiende för att förhindra att den gör skada mot dig). Detta + en spindel vid namn Funkmaster(HAHA!) som pet, är skitkul! ^^

Jag spelar tyvärr inte så mycket på min stackars hunter då tiden inte riktigt räcker till för henne. Jag är mera fokuserad på min paladin iomed att det är med henne som jag raidar med. Ja, jag har bara kvinnliga karaktärer btw. ^^

För att gå tillbaka till min hunter (Onakoria heter hon förresten) så använde jag denna sida just för att kolla upp vad som är en bra idé vad gällande glyphs, specc, rotation osv för att kunna spela henne bra. Detta är bara en av cirkus tusen sidor som finns där ute. Pratar du med en spelare så har den ett specifikt sätt att spela sin karaktär på. WoW har 11 miljoner aktiva spelare. Man kan ungefär säga att varje person har i genomsnitt typ 3-4 karaktärer i lvl 80 ^^. Det blir en hel del.

Nog med nördprat.

<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: