Frida & Riley

2011-02-16
00:23:19

Halloj!



Efter en fantastisk alla hjartansdag sa kom Tisdag.. Tisdag gjorde ont.. Valdigt ont i ryggen dvs.
Jesus.
Det maste ha kommit efter att vi varit pa bio och det var skitkallt dar inne. Sa jag lag ner pa soffan hos Garrys foraldrar och somnad ett tag. Hittade en position dar trycket slappte ett tag. Gud sa skont det var.
(kudde vid ryggslutet och fotterna hogt)

Daremot idag (onsdag morgon) sa gjorde det fortf. ont. Jag hade svart att sova vidare pa morgonen for att det gjorde sa ont :(
Garry pussade mig hejda innan han drog till jobbet dock och da kanns det alltid lite battre i hjartat.

Nu sitter jag har och funderar lite pa vad jag ska gora idag. Ifall jag ska ta Riley pa promenad och ga till Stockland eller om vi ska ga till Foodworks och handla lite saker infor en god middag ikvall.
Grejen ar den att jag har tankt pa nagot recept som jag skulle prova just ikvall, men jag kommer inte ihag vad det var :( Faaan!

Nagon som har tips pa god kvallsmat?

Kommentar:
2011-02-18 @ 14:55:41
#1: Josefin

sv. Va kul att du gillar bloggen! :) Golvet brukar vara starkt nog så det brukar inte vara sågra problem. Du kan ju börja med att knacka på taket och se vart takbjälkarna sitter. Antingen fäster man stången mellan två takbjälar. Men är inte taket tillräckligt starkt för det så kan man fästa stången direkt på takbjälken. Men peta lite på taket först, är det väv eller liknande i taket så skulle jag avråda dig från att sätta upp stången där. Det är ju inte så kul om taket börjar spricka. Stång kan du köpa på http://poledance.nu. :) Fråga gärna om du vill ha hjälp, funderar på att börja lägga upp tutorials på hur man gör olika trick på stången. Vad tycker du om det? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: