Frida & Riley

2011-08-11
13:03:37

Aaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Herregud, jag överdrev lite med a'na där i rubriken, så jag tog bort 5 stycken. Nu ser det mindre överdrivet ut va?

Men verkligen, om vi bortser ifrån att Nellie precis fes och lukten nu spridit sig till mina näsborrar så har dagen varit så härlig! Hitills iaf.
Lämnat Riley på dagis, hämtat Nellie och handlat handlat, hämtat familjebilden på gamla dagiset och sen lämnat av den på dagis. Jag och Nellie drog sen hem, jag böt om till träningskläder och så drog vi ut och joggade i fagerskogen. Sen hem och så blev det ytterligare 45 minuters träning med träningsDVD'n. Efteråt hade jag förtjänat en dusch och nu har jag även ätit lunch också. Shit. Det här behövdes. Jag känner mig redan så mycket bättre i humöret och jag måste bara få säga det igen; Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Riley har det super på dagis! När jag gick så satt dom i ring och åt äpple och gurka och torsdagen till ära skulle det serveras soppa och pannkaka. Fantastiskt!

Ska träffa fina Linda och busiga Simon idag efteråt. Det blir en slapp dag idag, så läxorna får jag ta igen sen. Men alltså, det gör mig inget. För det här var som sagt välbehövt efter att ha varit hemma i karantän sen förra måndagen.

Ikväll ska det även köras lite också. Wroooom!

Cya!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: