Frida & Riley

2011-12-13
18:19:50

Rookie!

Idag så damp det ner ett stort kuvert i brevlådan ifrån Mälardalens Högskola. Jag öppnade det och såg att det innehöll en massa information om vad som komma skall. Dock inte så värst mycket om själva programmet, utan mest ifrån studentföreningen :D
Hur kul är inte det!? Stod ett hel veckas schema som kallas för "Rookieveckan" där det även finns regler som ska följas.
En av dessa regler var "Fjäska jämt för faddrarna" samt att man inte får använda sin mobiltelefon när en fadder är i närheten och pratar.
Det kommer bla att bli pubrundor och förfester och fester på okända platser. Verkar helt klart spännande!
Eller vad säger ni?
Nu hoppas jag bara att jag kommer in i Västerås så att det blir lättare att ta sig dit och sen att Västerås har lika roligt som dom i Eskilstuna, annars blir jag bra sugen på att fortsätta i Eskilstuna :P
Sen så har jag ju även färgat håret :) Jag är otroligt nöjd och tycker att resultatet blev bra! Jag känner att jag har hittat min färg och tänker stanna här. Fast tja, man vet ju aldrig vad framtiden har ett erbjuda :)
Riley håller just nu på att titta på "I Drömmarnas trädgård" Bra skit.. Eller?
Idag har det ju även varit lucia på dagis :) Riley var iklädd sin lilla tomtenisse kostym som vi köpte i Australien förra året. Den var så söt och typ ingen visste vad hon var utklädd till trots att det stod "Santas helper" på bröstet.
Riley umgicks med sin kompis Cornelia och dom hade det så trevligt. Dom leker så himla bra tillsammans och dom pussas och kramas. 
Det är så gulligt! 
Jämt när jag hämtar Riley så kommer Cornelia med en massa pussar och kramar att ge ut till mig :)
Nej, nu vill Riley något. 
Bye bye!
Kommentarer:
2011-12-13 @ 22:10:50
#1: Elin

Helt klart den bästa filmen jag sett, den röda tråden i handligen är i världsklass. lockopocko eller vad den hette var min favvis 8-)

2011-12-13 @ 23:46:25
#2: Therese

Jag håller med dig! Du är visserligen alltid snygg, men färgen klär dig verkligen. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: