Frida & Riley

2011-07-22
10:24:43

Kan själv!

Igår så hade jag Linda över här på middag innan det var dags för oss att gå på zumba. Helt plötsligt så hörde jag Riley ropa "kissa" och då rusade jag iväg och trodde att hon hade fått av sig blöjan och börjat kissa på golvet.
Nä du, där fick jag mig en överraskning.
Riley satt på toan, den riktiga toan själv. Då blev jag lite fundersam och trodde att hon satt på ringen bara. Men nej, vet ni vad hon gjort?
Hon hade först tagit fram pallen till toan så att hon kom upp, tagit fram insatsen till toan så att hon inte trillar ner i den, sen dragit ner byxorna och tagit av blöjan och sen satt sig på toan för att kissa. HA!
Vad säger man om det liksom? Alla rätt! När hon var "klar" (hon vet proceduren, däremot så kissar hon inte riktigt än) så tog hon toapappret, torkade sig och spolade.

Jadu, det verkar som att det sitter. :P
Kommentar:
2011-07-22 @ 15:10:33
#1: Therese

Stor tjej nu. =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: