Frida & Riley

2011-07-24
17:01:56

Körlektion + starstruck

Mhm. Körlektionen gick ju bra. Rondeller kan jag nu, däremot gick det mindre bra med parkering. Faaan. Jag har ju aceat sånt förr. Nu gick det dååååååååligt. Haha!
Kvinnan jag körde med var jättetrevlig iaf. Hästkvinna som ridit i 45 år. Så när hon skulle förklara saker för mig, så förklarade hon i hästtermer. Hur bra är inte det då? Wooot!

Ja, cyklade sen ner till Ö-riket och mötte mamma och lekte med Riley som utmanade ödet lite för många gånger och skulle klättra och gå balansgång som dom stora barnen. (+ hänga knäveck...)
Vi drog sen till Hamncafét där självaste Maria Montazami/Montezami/Montizami satt med sin familj -man.
Var ju lite coolt så där. Mamma konstaterade att hon hade löshår. Haha! Nähe? Älskade mamma <3

Nu är vi hemma och jag kollar lite på facebook innan det är dags att börja göra iordning kvällsmaten som består av inte mindre än... *trumvirvel*.... STUVADE MAKARONER OCH FALUKORV!!! *vilda applåder, glädjetjut och trosor som kastas upp på scen*

*bockar och bugar*
Hehe, tänk ifall man lagt till ett till g där, bockar och buggar ^^ hahaha! Hur hade inte det sett ut då?

Jaaaaa... Vad ska man göra nu då? Jo! Kan lägga upp en bild på mitt passfoto. Enligt Garry ser jag lite ut som en gängmedlem. Vad tycker ni? Skulle ni våga möta mig en mörk natt i en gränd?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: