Frida & Riley

2011-07-25
15:53:14

Läxdag



Mhmm. Dagen började med att Riley och jag sov till 7. Sen så blev det välling, påklädning och sen dags för att cykla till dagis. Som vanligt är vädret skumt, kallt på morgonen och varmt på eftermiddagen. Stackars barn får stå ut med att frysa först, för att sen svettas.. Suck! Jag vill inte klaga på vädret, men det här är ju underligt, tycker ni inte det?

Hur som haver, sen när jag kom hem så var det ut igen för att promenera med Linda och hennes flock. Det var trevligt trots lite regn. Sen pratades det lite med Thor och han och Linda sa att jag var ett naturbarn. Jag tolkade det som att jag var dum i huvudet. Hyggligt.. :P

Hem och fixa iordning havegrynsgröt som jag så plikttroget äter varje morgon nu :) Det är fasligt gott vill jag meddela. Havegrynsgröt med sylt och mjölk. En hård macka med leverpastej lyxar jag till med ibland också. Oj oj oj!
Nu är ni intresserade va?

Satte mig sen för att göra läxor, efter att jag blivit klar med en så belönade jag mig med lite träning, sen en dusch, äta lite lunch och sen så satte jag mig framför datorn igen. Så nu är jag klar med tre arbeten! :D YAY!
Nu så har jag handlat och hämtat Riley. Snart så ska jag till och göra potatismos som ska ätas med köttbullar. Blir fiiiiint det där :D

En bra dag vill jag nog summera upp det till.
Riley vart jätteglad på dagis och sprang till mig i vanlig ordning och gav mig en bamsekram.
Jag hade varit lite busig och köpt med en godis till Riley som hon fick äta på cykeln hem. Är inte det en bra avslutning på en måndag på dagis?
Nu tittas det på Mamma Mu och Kråkan som jag laddat ner och bränt ut ^^

Cya!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: