Frida & Riley

2011-07-24
13:14:16

Wroom!

Snart så är det dags att cykla till körskolan för att övningsköra lite. På en söndag liksom? Hm. Det känns lite underligt, men vädret suger, så då är det ju lite roligare att köra ^^
Var ute och övningskörde med farsgubben i torsdags och då fick han mig bla att backa längst flera smala grusvägar. Sammanlagt 0,5 km. Phew.
Körde sammanlagt 4 timmar med honom och det var hemskt roligt! Jag fick köra till ÖB, kyrkans hus, stan, dagis, landet, Sparrsätra osv osv.

Jag hoppas verkligen att körkortet snart finns här i min plånbok. Då jävlar anamma!


Riley ligger och sover just nu och jag ska väcka henne för ungefär 1 minut sen. Hon får ju bara sova MAX 45 minuter om dagen för att hon inte ska bli helt odräglig på kvällarna med sin enorma energi :) Den som vi älskar och avskyr från stund till stund.
Ja, nu lät "avsky" väldigt hårt, men när man är trött och vill att barnet ska sova så man själv får däcka, så suger det lite när ungen studsar på väggarna ^^
Bara liiiiiiite då..

Höhö.

Grattis till Fina Linda och hennes snygga Aston som kom 2:a på helgens utställning! HEJA HEJA! Nu närmar ni er vinsten!
Min byracka klättra upp på köksbordet idag och snodde en macka, så för henne så blir det avlivning med smörkniven. ;)
Kommentar:
2011-07-24 @ 18:07:23
#1: Linda D S

Tackar!

Lilla Nellie, inte lätt när man är sugen.

Är hon smart nu så äter hon upp smörkniven nästa gång.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: