Frida & Riley

2011-10-13
19:24:28

Upptaget - Love it!

Idag har varit en upptagen dag, precis så som jag vill ha det. Visst är det skönt när man får sätta ner rumpan lite och bara vila, men erkänn att känslan av att ha fått mycket gjort under dagen är vääääldigt skön den med ;)

Får börja med att säga GRATTIS till fina underbara Sanna och Daniel som äntligen har fått träffa sin lilla son som valde att titta ut igårnatt :)

Sen så, nu ska jag berätta om dagen.

Lämna Riley på dagis i vanlig ordning, dock så kissade hon igenom sig så fort vi fick av overallen, det var lite oväntat men inget som inte går att åtgärda.
Därefter så var det bara hem för att lämna av kissiga kläder och sen ut på promenad med Linda och hennes hundar.
Jag och Linda hade en hektisk diskussion och vart lite oense, men det är ju sånt som händer, eller hur?
Få nu ingen nojja på din personlighet! Du är fin som du är! Fasten du är elak som fan ibland ;-) (SKOJA!)

Okej okej, sen så var det bara att dra hem och hämta väskan och ta bilen ner till bibblan och börja plugga. Först så handlades det en liten yogurt och smörgås att äta också då jag inte hade någon frukost hemma.
Pluggandet gick kanon som det brukar nere på bibblan, jag kan koncentrera mig så sjukt bra där. Verkligen. I recommend it.
Åt lunch med pappa och Amanda och sen vart det fika på My <3 House. Underbara ställe <3

Drog tillbaka till bibblan och pluggade mera för att sen åka till ICA och handla frukostbröd och införskaffa banankartonger inför kommande flytt! Gick in för att fråga om jag  fick ett par stycken,
"Hur många vill du ha?"
"Tja, gärna så många som ni har."
"Ok"
Ut kommer gubben med 12 st.. Tur att man kör kombi ;-)


(börjar bli ett par stycken nu)

Hem, skriva ut resterande arbetsuppgifter och sen äta en smörgås innan det bar av till dagis för föräldramöte :D
Nu kanske det låter lite trist, men det var utomhus och med lekar och korvgrillning! Skitkul med andra ord!
Riley och alla sprang och lekte och kastade löv och hade fantastiskt kul!
Jag blev begravd med löv av barnen också ;-) Såklart!









Nu så är vi hemma och Riley har fått yogurt och äter nu en smörgås framför Tv'n.

Puss på dig Riley <3


(Tog en paus i pluggandet och byggde en snopp)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: