Frida & Riley

2011-10-12
16:25:28

Varit lite frånvarande

Skälet till att jag har varit lite frånvarande på sistonde är pga att jag har haft besök ifrån Australien :-)
Sånt är roligt och då kan man ju inte sitta framför dumburken och vara osocial. Eller hur?
Han dök spontant upp vid dörren och stannade här i 8 dagar. Charmade min familj gjorde fanskapet också..
Nejdå, men det var supertrevligt och jag vet inte just nu hur jag känner över att han åkt bort. Lite sorgligt är det, men lite skönt är det att få mitt hem och mina rutiner tillbaka igen. Nu kan jag gå runt och prutta och göra vad jag vill.
Men däremot så har jag ingen nu som gör mig varm choklad med marshmallows innan jag går och lägger mig. Det är ju lite tråkigare ;-)

Vi var väldigt svenska och gick på IKEA och åt, ut och plockade kantareller, åt raggmunk och allt som hörde där till. Det har varit middagar till höger och vänster vilket har varit supertrevligt.

image description

image description
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: