Frida & Riley

2011-09-14
18:20:34

En dag

Okej, här kommer lite bilder ifrån dagen och gårdagen.


När jag bakade ugnspannkaka så ville Riley dricka ur kranen, då såg det ut så här.


Jag frågade en granne ifall jag fick ta lite äpplen för att göra äppelmos och det fick jag, fick även en gurka på köpet. Självodlad. Det var inte dåligt må jag säga :D


Mamma, jag och Riley var ju ute och "plockade svamp" i söndags, vi hittade fyra kantareller men en hel hink full med blåbär.


Medans jag rensade kantareller och gjorde äppelmos så bestämde Riley sig för att slagga lite på golvet.


Här är lilla projektet som försöks fixas nu. Rileys trista cykel innan.


Projektet nu. Work in progress so to speak. Men tja, den är gul nu och så står det "Riley" på ramen på båda sidorna. Det ska även inskaffas en svart/gul ringklocka och däcken fixas senare. ^^ Sadeln vettefan.
Kommentar:
2011-09-14 @ 20:22:14
#1: Linda D S

Supersnygg cykel!

Mycket snyggare än roooosaaaaa!! ;-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: