Frida & Riley

2011-09-23
20:11:12

Natt natt lilla sötnos



Nu sover Riley. Återigen efter att ha låtit henne somna själv utan mig i rummet. Nu tror jag visserligen att det gick lättare eftersom hon har haft Simon på besök och dom har bara busat och stojjat. Så hon var nog rätt utmattad.
Vi får se hur det går när dagarna går lite lugnare, jag räknar på MINST ett bakslag där det kommer att bli skitdrygt. Men time will tell liksom!

Har haft Linda med familj här på tacos och cupcakes med frosting! Slutade med att vi alla bara satt och slickade av frostingen på alla cupcakes som blev över ^^ Haha! Blåa i käften hela högen.

Nu ska jag sätta mig och skriva lite brev tror jag. Har ju ett par brevvänner och då ska man inte skriva datorskrivna brev, utan här ska det vara handskrivet :) Precis som det ska vara!

Natt natt till er alla!

Känns som att jag egentligen har massa saker att uppdatera om, men jag orkar inte alltid.
Kommentar:
2011-09-23 @ 21:29:22
#1: Linda

tack för ikväll! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: