Frida & Riley

2012-04-17
19:01:22

En sån där seg dag

Bilden är ju så himla rolig!!
Ja, idag vart det segt. Somnade sent då jag hjälpte en vän med en skoluppgift, men sen så väckte Riley mig tidigt också (typiskt då hon försov sig i förrgår). 
Vi for iväg till BVC imorse då hon blev hemskickad igår för att hon KANSKE hade skabb. BVC dementerade det dock så nu är allt frid och fröjd igen :D
Riley är 95,5 cm lång och väger 14 kg. Lilla smalisen.
Kollar upp info nu kring lite andra tekniker inom stickning/virkning, så mitt intresse är inte så stort här :P
JO! Riley pratar ju så mkt nu. Hon väckte mig för ett par dagar sedan genom att hon hoade ifrån sitt rum. När jag kom dit så sa hon:
R: - Kan inte nå nappen.
J: - Okej, vart är nappen då?
R: Under sängen mamma, behöver lång arm.
J: Behöver du lång arm?
R: Ja mamma, för att få nappen.
Gulliga sötrumpan <3
Nu känner jag en arom av bajs här.. Dags att springa dit. En sak till dock innan jag drar.
Jag satt och badade för ett tag sen (händer så sällan) och då kom Riley in i badrummet och pekade på sig själv "Mamma, vad heter jag?" 
"Du heter Riley"
"Nej mamma, jag heter Thomas"
"...."
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: