Frida & Riley

2012-01-05
07:44:34

"Godmorgon"

...vettefan om det är. Inflammationen har gjort Riley väldigt grinig och väldigt svår att göra glad.. Hon väcker mig för att hon vill byta sida med mig i min säng, fine, sen så vill hon sova på den sidan jag sover på nu istället. Osv osv. Säger åt henne att hon allt får nöja sig nu. Stor dramatik!

On top of it all, hundjäveln bara skäller och skäller.. Pratade med en granne igår och frågade hur länge hon bott här och ifall hon hört hunden mycket. Hon bara suckade och sa att javisst hör hon också hunden hela tiden.. Hon hade bott här i ett par år och hört hunden.
Inte så mycket hade blivit gjort med det.

Så fan heller att jag tänker leva med en att vakna av en skällande hund i flera år.
Jag fattar att den är stressad av att matte går, men det är respektlöst att låta resten av människorna i huset få stå ut med skiten bara för att hon är på jobbet..

Bra dag..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: