Frida & Riley

2009-03-30
21:08:09

Kläder

Mamma och jag var ju på loppmarknad i helgen förresten.
Hittade en massa fynd, vilket är ju fantastiskt.

Tog lite bilder på alla bebiskläder och saker som jag har nu. =) Börjar bli en liten samling.

Den lilla bruna mössan ni ser här under är en äkta 70-tals mössa. <3


Observera BabyBjörn-selet med rejvtyget. ;-) Här ska rockas loss i 10 månader eller tills barnet blir för tungt för att bäras omkring i den. <3
Dom små hängselbyxorna med bruna hängslen köpte jag för 30 kr för att dom påminner mig så mkt om min syster <3

Skrev även ner hur mkt kläder jag har nu.

Redo ?
Dessa kläder är i storlek 56-68.

Byxor: 10 st
Tröjor/koftor: 5 st
T-shirts: 5 st
Kortärmade bodies: 12 st
Långärmade bodies: 23 st
Vantar: 2 st
Strumpor: 16 par
Strumpbyxor: 1 st
Mössa: 2 st
Tossor: 2 st
Hängselbyxor: 5 st
Klänning: 2 st
Overall: 2 st
Kjol: 1 st
Väst: 1 st

Mycket kläder ? Ja. Men det är ju så underbart <3
Allt är dessutom rentvättat här så det luktar vanilj.
Har idag tvättat alla mina kläder och barnvagnens saker, så nu luktar dessa också ljuvligt. Mums!

Väl på marknaden träffade jag på en klasskompis som precis blivit pappa till en vacker liten flicka vid namn Lima. Gud så fantastiskt söt! Dom frågade mig lite om när det var dags för mig och ifall jag hade något namn eller så, alltid trevligt att få prata av sig lite. =)

Bebisen rör sig som en tok nuförtiden, puttas och skuffas så till den milda grad. Inte en lugn stund.
Mamma kände det när vi var och såg Marley och Jag på bio. Då hade lillan hicka. Så det klickade fint vid bäckenet. Hihi.

Förresten, ni som är observanta, har ni läst nu eller märkt på bilderna, vilket kön det är på underverket ? ;-)

Men vart tog min aptit vägen ? Jag är aldrig hungrig numera.. Åt för en stund sen vilket var första gången på 24 hr.. Suck..

Ska gå och dricka lite nu iaf. och titta på tv. Sånt är ju gosigt.

Kommentar:
2009-03-30 @ 21:46:21
#1: Sofia

åååh guu så söta saker!!

Och du kommer få världens sötaste flicka! Du måste lova mig att köpa lite rosa saker ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: