Frida & Riley

2009-05-31
00:32:53

Skolparken

Mmm. Vad hände idag då efter den natt som vart ?
Jo, jag satte mig vid datorn en stund, pratade med Tony en stund, vilket kanske inte var så super bra iomed att jag inte var på sådär sjukt bra humör.
Det sista som jag sa till honom innan telefonen dog var "Du får min anal att droppa"..
Det var faktiskt ett skämt som jag hade tänkt bygga vidare på, men det kom bara så långt som till honom frågandes:
"Va ? Har jag gett dig diarré ?" och sen dog telefonen. Vilken avslutning va ?

Nåväl. Spelade lite WoW. Sen så började jag göra iordning med alla bebiskläder, lägga upp dom på vinden som är över 68 i storlek och lägga in resten i byrån efter att dom blivit strykta. =)
Har även fixat lite med två vita bodys som jag fick.


Sen så ringde mamma och jag cyklade dit för att vi skulle gå och titta på "Kulturer i möte" som var i skolparken. Det var väldigt mysigt och typ hela Enköping var väl där mer eller mindre. ;)
Fick veta att mormor hade gått nästan längst fram i karnevaltåget med en svensk liten flagga. haha. Här är vi patriotiska tydligen. ^^ (mormor är med i Föreningen Norden, så det var skälet till medverkan i karnevalen)
Mamma skämdes och jag drog skämt om att mormor kunde starta grupp med farfar som gillar att sjunga snuskiga visor på allmäna platser. Vilken fart det skulle blivit i sådant fall ^^

Handlade sen våffelsmet till kvällen och lite grädde. =) Sen kom Amanda över, vi pratade lite om diverse här i livet och gräddade våfflor som åts med sylt och grädde. <3

Därimellan ringde jag till mamma i panik då jag upptäckt en stor fläck på låret som jag undrade om det var åderbråck. Har lite skräck för att få just åderbråck iomed att stackars mamma har såna problem med sina, och just åderbråck är genetiskt. =/

Det här vet jag inte hur sugna ni är på att se egentligen, men jag tänkte lägga in det ändå.  Vi kan ju försöka kalla det konst kanske ?
Det är iaf. ett collage på bristningarna jag samlat på mig.


Fyndig titel va ?


Amanda gick sen och jag hamnade här. Nu är jag trött som en gnu och har stängt ner WoW för att gå och sova. *snark*

Liten printscreen ifrån WoW. Lagt upp mobsen (fienden) prydligt i RFC. ^^


Förresten! Har inte lagt upp några magbilder för den här veckan. Dom blev inte så där super bra, men ni kanske står ut ?
Fokusen är på rummet och inte på magen, jag var inte så där superhajp när jag tog bilderna =P

Vecka 37+3 ifall jag inte räknat fel typ.

 
Kommentar:
2009-05-31 @ 14:10:34
#1: sofia

så tony går runt i tron om att du har diaree? haha...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: