Frida & Riley

2009-11-27
00:41:06

Julklappar

Någon här som börjat  fundera på det ?
Har ni många att köpa till ? Bara några stycken ?

Jag har faktiskt lite svårt att hitta något till Riley. Alltså, jag vet ju att hon inte kommer att minnas något utav den här julen, men bara för det behöver hon ju inte vara helt lottlös =) Och med det menar jag inte att man MÅSTE få saker på julafton. Hehe, så ta det lilla lugna.

Jag har iaf. beställt lite fina bodysar till henne nu och har även fixat presenterna till resterande i familjen =)
Räkningarna är också betalade så lite nöjd är jag trots allt.
Fast fan, lite konfunderad blev jag då min räkning från BBB som brukar vara på 319 kr nu var på 48 kr.. Men ja, jag tänker INTE ifrågasätta det, om man säger så.

Riley mår kanon! Hon äter, skrattar, skiter och sover. Leker en massa också, rullar runt som en galning så jag får jaga henne hela tiden då hon rullar in i väggen. Skjuter jag ut aktivitetsfilten ifrån väggen så rullar hon in i något annat istället.  Funderar på om man kanske skulle ta och vaddera henne när hon leker, man kan väl leka rätt bra med 4 kuddar fasttejpade på kroppen va ?

Äter som en liten häst gör hon också! Börjar äta mera än flaskan jag har kan innehålla vilket innebär stora problem för mig då min mikro inte får plats med någon större än den (220 ml).
Nej, jag tänker inte knöla med att koka vatten hela tiden och låta det stå och svalna av. Glöm det. Det är fett knöligt och jag vägrar knöla till maten. Det ska vara enkelt och smidigt ta mej fan.
Blir till att starta sparkonto för att få ihop till en mikro, sånt borde ju gå att hitta begagnat annars. Så länge någon inte "torkat" sin hamster eller så där inne så är jag inte knurslig.

Spelar WoW gör jag också. Min fina Joplin är nu lvl 80 (har hon varit ett tag..) och min stora avslappning. Gud vad jag trivs med att spela henne.  Alla roliga människor jag får "umgås" med och prata med är fantastiskt.
Nu kanske det sitter någon liten surlisa och läser det här och tänker att det är dåligt att spela. Be my guest, ingen tvingar dig att spela. ;-)

Riley sover nu, jag har fixat klart allt som ska fixas ikväll typ, ska bara diska lite först och så ska Nellie ut och pinka. Sen så är det sova för hela slanten som gäller. Får se vad som hittas på imorgon egentligen.

Jag är inte så hajp på att skriva så mkt här kanske ni har märkt ? Det är liksom inte mycket som händer.

Att jag sitter och skriver hur fantastiskt allt är och hur bra allt går är väl inte så där superintressant ?
Hemska saker händer det inte så mkt utav heller. Inget som skrivs ut iaf.

Är väl bara lite negativ just nu.
Kommentarer:
2009-11-27 @ 14:44:02
#1: Ninna

Härligt att du skriver igen! går in varje dag och kollar efter nytt :) skönt för dig att du fixat och donat inför julen! vi ska beställa nappar med namn på till edith i julklapp! puss på er!!!

2009-11-29 @ 19:31:32
#2: Tessan

Ett tips på det där mikra-flaska-problemet. Det finns typ "flaskställ" till mikron, som man ställer flaskan lutandes i, vilket gör att stora flaskor faktiskt ryms i mikron! Grymt bra! Har ett över som du kan få! Kommer du till Pluto nåt i veckan?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: