Frida & Riley

2010-09-30
13:40:54

Godkänna kommentarer

Jag  vet inte riktigt vad det är, men jag gillar inte när ägaren av bloggen ska godkänna ens kommentarer innan dom publiceras.
Spelar det verkligen så stor roll vad som kommenteras ?
Ifall du skriver ett inlägg och någon säger "jävla skitinlägg" efteråt, tror du/ni verkligen att resten av läsarna kommer att ta åt sig utav det ? Vill du ha första tjing på att läsa allt först ?

Jag vet inte ja.. Jag gillar det inte.

Jag gillar att kommentera där jag kan se min kommentar direkt, då kan man småfnissa lite åt att man kanske hade en bra kommentar, sucka över att man skrev fel, eller kanske t o m se ifall skiten kom fram ifall internet bråkar.
Kommentarer:
2010-09-30 @ 14:52:45
#1: Matilda

Hmm, bra tanke...



Jag vet att jag satte dit det när jag blev gravid och fick en del kommentarer om att bebisen säkert skulle bli ful och ha stor näsa, att jag var tråkig och som alla andra för att jag skaffade barn... Då satte jag dit godkännande för ville ha sånt liggande ute, orkade inte hantera det då... men har funderat på att ta bort så kommentarerna syns direkt... funderar vidare ;)

2010-09-30 @ 15:10:25
#2: sofia

vi köper bara tetra, fast pulver blir ju mycket billigare i längden.. men jag tycker det är enklast med tetra helt enkelt :)



anledningen till att jag vill godkänna kommentarer ät för att jag får minst 10-20 reklam-kommentarer i min blogg per dag och jag vill inte ha dem där helt enkelt och tyvärr kan man ju inte ha nått mellanting utan då måste jag ju ha så för alla kommentarer...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: