Frida & Riley

2010-09-04
21:33:37

Nytt specc

OINTRESSANT FÖR ER SOM OGILLAR WORLD OF WARCRAFT!

 


Joplins Armory.


Saker och ting börjar verkligen ändras hos Joplin nu. Jag har ju bytt guild från <PolymorphingPowerRangers> till <Shenaniganz>. Det var mest för att Poly stod still iomed att folk i guildet fått barn och andra har börjat spela andra spel.
Såg en pug-ansökan om en H Pally för LK-fight och tog den. Guildet var koordinerat och det kändes som ett härligt gäng. Dom frågade om jag ville fortsätta i guildet då deras main H pally hade tagit semester för att spela Starcraft II. Absolut. Taget!

Hur som haver, vi fick ned LK efter ett bra jäkla tag. Det tog runt emot 20 minuter den striden.
Nu försöker vi att börja farma ICC på Hard Modes. Detta har fått Guild Ledaren att börja kolla runt med folk så att dom verkligen försöker vara så bra dom bara kan. Competative healing uppmuntras sägs det.. *suck*
Jag gillar inte den sortens tävling, men spelet har stått still ett tag så jag vill gärna med vara nu när något nytt händer.

Jag har iaf. spenderat en tid nu med att försöka göra om henne till Holy Light spec istället för Flash Of Light. Vilket innebär egentligen att jag dom healsen man skjuter ut tar längre tid, kostar mera mana men är större.
Jag har innan varit fokuserad på Flash of Light vilket innebär att jag har små, korta och billiga heals. Det är min grej det. Men men, nu kostar dom apa och visst, jag gör mera heals men det är helt ovant.
Helt plötsligt måste jag tänka på vad jag gör med allt, när jag ska börja försöka få mana tillbaka, när behöver jag snåla lite osv. Det suger fett!
Jag tror jag är lite gammalmodig där, jag gillar inte direkt stora förändringar när det kommer till mitt spelsätt. Jag gillar det sättet jag redan var inne i.
Jag dog t.ex. aldrig under fighten med Lich King.. Faan. >.<


Jaja, det blir Dreamwalker, Sindragosa och Lich King på måndag. Det ska bli intressant.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: