Frida & Riley

2011-08-08
19:11:27

Det var det

Ja, så då kom sista antagningsbeskedet fram och jag kom inte in på kursen jag hade sökt. Jag borde nog känna mig mera besviken än vad jag gör, men fan, jag känner ett slag mot stoltheten, men det är väl allt. Visserligen så förstod jag att det skulle bli så här, liksom +8000 pers som sökte till just den här kursen förra året :P STOR chans liksom. Hur som haver, jag har ju min backup-plan och sen så har ju ytterligare ett till mål lagts till i slutet av Oktober. Uppkörning nästa vecka och sådana saker. Det finns lite att göra med andra ord :P Sen så att Riley börjar på sitt nya dagis här nu i övermorgon är ju också roligt. Idag var vi och hämtade lite grejer på Galaxen som vi glömde innan det stängde för semestern, sen så åkte jag och övningskörde med min mamma i 2 timmar och det gick bra. Hennes bil är dock så himla känslig att det blir mycket hackande framåt. Får se hur det går på uppkörningen. blääää. Tack vare den här sjukdomen som drabbat oss här hemma, så har det inte blivit mycket pluggande för teorin tyvärr. Det får bli ett "vi får se" på det också :P
Kommentar:
2011-08-09 @ 15:42:40
#1: Frida

Hej! Du kanske kan söka samma kurs på nytt? Jag ska ta mig i kragen och våga söka till våren. Vi får se. Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: