Frida & Riley

2011-07-26
21:02:15

Två små rutor



Nu sitter jag här med mina två rutor mörk 70%-iga choklad som är det jag får äta ikväll.
Låter lite konstigt kanske, "får äta", men alltså, jag tycker att jag stoppar i mig så himla mycket onyttigt när jag är trött och så får jag sån ångest efteråt. Även det låter väldigt fjortis, men alltså, det är en sak att stoppa i sig saker för att det är gott, men om man äter för att äta, då är det inte rätt. Alltså, att man knappt tycker att det smakar gott, utan att du äter av rutin, att du ALLTID äter snask på kvällarna.
Så därför försöker jag ändra mig lite. Jag tror säkert att jag kanske kommer falla tillbaka, men jag tänker ju ge det ett försök iaf.
+ att det vore ekonomiskt att slippa köpa allt.

Idag var jag och Christoffer på ICA Maxi och jag kände mig helt tappad. Jag skulle ju bara handla vit choklad till muffisen jag skulle ta med till Linda och sen potatis och en sport-BH. Men jag brukar ALLTID köpa godis till mig själv, och chips. Så att inte göra det nu, kändes ytterst förvirrat. Speciellt eftersom jag har kvinno-vecka.

Hur som haver, det var trevligt att umgås med Christoffer och det var trevligt att äta middag hos Linda med alla barnen + hennes karl Abbe.
Riley grät hela vägen hem och väl hemma fick hon ringa BÅDE mormor och morfar. Sicken lyx. Så det fick pratas lite och då blev hon nöjd.
Så ville hon kramas och pussas i sängen och hålla mamma om ansiktet och titta henne i ögonen och prata. ^^ <3

Nu sitter jag här, som sagt, med mina två rutor som nu är en. Sport-BH'n är på och likt tusan så har jag 6 bröstvårtor ;) hahaha! Blev väl tyvärr ett litet insiderskämt där då bara Linda fattar tror jag.

Puss, nu blir det L-word och massvis med pälsmatta-snaskande. ;) Höhö..
Kommentar:
2011-07-26 @ 22:14:55
#1: Linda D S

Är sportbh:n till för att mysa runt i hemma eller ska du faktiskt sporta med den? Kan man inte gå uper-comando när man har 6 nipples?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: