Frida & Riley

2011-10-14
09:45:18

iOS 5!



Igår satt jag i ett par timmar och försökte ladda ner nya iOS 5 till iPhonen. Pga vissa problem så tog det ett tag, men fan, det var värt det :P
Me loooove it!
Så kom igen folk som har iphone, stoppa in skiten till itunes och uppgradera Nuuuuu!!
Linda, det innebär dig också. Så kan jag spionera på vart du är hela tiden.

Nu så, snart ska jag iväg och köpa frukost till pappa och hjälpa honom att köra saker till återbruket, sen så är det dags för mera plugg. Wiiie!
Väntar även på ett SMS ifrån biblioteket på att min bok har kommit in så att jag kan sätta igång och plugga på nästa ämne. Kom igeeeeeen nuuuuuu!

Vad mer kan jag lägga upp i det här inlägget?


En video kan jag lägga upp :P Den här var på SVTB kanalen för inte allt för länge sen. Sånt där dåligt skit som fastnar lätt på hjärnan. gaaah!

Vad mer?




Gammal goding!

Nej, nu ska jag ta och röra på dököttet. Cya!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: