Frida & Riley

2011-10-20
09:48:58

Men ååååh

Varför blir det aldrig friskt?
Nu har Rileys förkylningsastma gjort sig påmind igen. Legat och hostat fram till midnatt när hon väl slocknade. Sen under nattens gång så har det kissats igenom till madrassen och hela pyjamasen.
Sen på morgonen så var det nya hostattacker + ny nedkissning :(
Lilla stackare.
Needless to say, vi är hemma ifrån dagis idag och jag surar för att jag har fått världens jävla dunderpropp i öronen så varje sak jag gör ekar i hela huvudet. När vi var ute med Nellie här på morgonen så lät det som en storm i huvudet pga vinden.
Mitt problem är rätt lätt jämfört med Rileys, men lite plats för att klaga ville jag allt ta.
Blir doktorn kl 14.15 idag och hämta skolboken på bibblan. Skoj skoj skoj.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: