Frida & Riley

2011-10-23
16:36:29

Virka virka

Gud vad trevligt det är att virka! Tycker inte ni också det?
Jag började virka när jag var ihop med Anders. Han virkade mössor och då lärde han mig hur man skulle göra och jag fick börja lära mig att virka tams (dreadmössor). Dom första gick väl så där, sen så blev det bättre :)

Efter det så dog lusten ut en stund, började sen att virka vanliga mössor, sen dog lusten återigen, började virka och sticka när jag var gravid (som typ dom flesta gravida :P) och virkade en mormorsrute-filt och började sticka en brun stor filt. Den sistnämnda är fortf. inte klar :P
Nu så började jag lite igen och tycker det är väldigt intressant. Nu kommer jag säkerligen att ha jinxat skiten och tröttnar igen.. Som så många gånger förr.

Varför kan ett intresse aldrig egentligen hålla i sig riktigt jäkla ordentligt?
Ska ikväll beställa hem lite garn ifrån panduro. *intresseklubben antecknar*
Kommentar:
2011-10-24 @ 20:29:27
#1: Anonym

du kan ju köpa garn i helgen annars när du ändå är i stan :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: