Frida & Riley

2011-10-31
14:58:22

Zuuuuuuuuuuumba!

Då har man varit och kört Zumba hela helgen i Stockholm för att nu kunna titelera sig som Official Zumba Instructor - Basic Steps Level 1! YAY!
Helgen var otroligt rolig och jag fick bo hos underbara Elin och hennes fina Sebastian. Deras hem är TO DIE FOR! Satan i gatan, har aldrig sett ett snyggare hem!
Vi var en fullbokad klass på kursen och det var många där!  Vi fick namnlappar och bok + DVD. Zumbatwins var där också med deras shop så man fick köpa lite kläder. Alla var så snygga dag nr 2, let me tell you ;-)
Våran tränare heter Steve Boedt och var verkligen kanon! Hur bra och rolig och fantastisk som helst! Kolla in hans trailer här :-)
Det var en fullspäckad helg med dans, prat, dans, prat, dans, prat, dans, prat osv. Hans MasterClass är sjukt bra!
Jag är verkligen superglad över den här helgen, trots att jag knappt ville åka egentligen i början.
Nu ska jag bara se hur det här tar sig nu!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: