Frida & Riley

2011-09-09
21:45:54

Inte alltid sur

Nä, faktiskt så är jag inte alltid sur. Ibland ska man väl ventilera sig och det var det jag gjorde.
Men så där låter jag inte HELA tiden.

Är det verkligen intressant dock att läsa om vad man har gjort om dagarna?
Jag har idag.. Hm.. köpt en massa billigt kött!  Seriöst! Det var verkligen billigt. 5 kr för ett paket hotdogs, med han blonda killen på förpackningen. 10 kr för ett 30-pack hotdogs. 25 kr för 2 st paket köttbullar eller falukorv. 39 kr/kg för köttfärs á la 1.6 kg. etc. åååh! Matshopping är såå underbart! Att fylla frysen och kylskåpet med det som behövs, och sen dagen efter bara hoppa runt på rosa moln bland allt gott som ligger och väntar på en! Mums!

Varit ute och kört idag. Det var grejer det. Jag har kommit på att ifall jag slarvar med något när jag åker, så får jag ångest efteråt när jag klivit ur bilen. För jag är rädd att det ska bli en ovana och sätta sig. Så är det.
En räddare i nöden är dock den lilla portabla DVD-spelaren som Riley fått av sin morfar, herreguuuuuud så underbart att hon kan kika på det hon vill utan att bli uttråkad av att titta på träd och dylikt som i rasande fart åker förbi. Hon är inte riktigt där än för att bli impad av sånt. Även fast hon är en OTROLIGT duktigt tjej när det gäller att åka bil.
Blev väl så när hon var liten och vi åkte fram och tillbaka till looneybin i Uppsala heeeeeeeeela tiden.

Jag är så sjukt trött. Imorgon så ska vi kanske åka och rida lite ponnyridning med Riley och sen så ska jag väl plugga.. *stor, tung och extremt högljudd suck*

Nej fan, nu ska jag nog lägga mig i den nybäddade sängen och äta lite pringles, samt släcka ner hos lilla Oscar.


Min framtida ryttarinna <3

Kommentar:
2011-09-10 @ 12:16:16
#1: MyRa

Sötaste Frida! Klickade mig in till din blogg via mina kommentarer på bloggen. Tänkte uppdatera dig om att jag öppnat min blogg igen. Så välkommen tillbaka, om du vill hjärtat.



Grattis till körkortet förresten!!! Du är bäst!!



PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: