Frida & Riley

2012-01-04
12:49:43

Uppdatering

Nu ska det väl uppdateras tänkte jag :-P Egentligen orkar jag inte skriva i bloggen för att enligt mig finns det vettigare saker jag kan göra med den tiden som jag skulle spendera på att skriva här. Nu lät det kanske snorkigt, men lite sant är det väl?
Riley mår kanon! Hon pratar och pratar! Kan själv och ska göra själv. Själv själv själv!
Jag har fått en tvättmaskin! Hur fantastiskt är inte det? Fått var inte rätt, jag har snällt fått punga ut för den :-P

Vi bor nu iaf i den nya lägenheten! Det är en trea på 80 kvm och jag älskar den! Gud så rymlig och fin den är! En hel del saker som ETF lovat att fixa som typ tapeter, golv, kyl och spis, men sen så :D

Nu ska jag utnyttja rasten en stund till! Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: